Nastavno na prvu radionicu, zaposlenici SDDH i Društva distrofikov Slovenije (DDS) prisustvovali su drugoj cjelodnevnoj online radionici o korištenju digitalnih alata koja se provodi u okviru projekta „Digitalni prozor u svijet MD“. Radionicu su provodili treneri Panda komunikacije Milan Koštro i Matej Radnić 4. travnja 2022. godine.
Ova radionica je bila usmjerena na načine organiziranja i provođenja online kampanje. Sudionici su upoznati s osnovnim funkcijama i razlozima provođenja kampanja i online kampanja, glavnim aspektima kampanja i koracima u njihovu osmišljavanju i provođenju. Upoznati su i s prednostima i nedostacima provođenja online kampanja u odnosu na klasične kampanje. Na konkretnim primjerima su upoznati s načinima definiranja ciljeva kampanje te izrade komunikacijske strategije i komunikacijskoga plana za dostizanje postavljenih ciljeva kampanje, a potom i s načinima definiranja ciljnih skupina, njihovim mapiranjem i odabirom primarnih i sekundarnih ciljnih skupina. U zasebnom dijelu na radionici bavili su se definiranjem ključnih poruka i njihovoj prilagodbi pojedinim ciljnim skupinama, što je pokazano na konkretnim primjerima, a u glavnim crtama treneri su sudionike upoznali s važnošću storytellinga.
U završnoj vježbi, polaznici su, koristeći znanja koja su usvojili na obje radionice, pod vodstvom trenera simulirali stvaranje ključnih sastavnica online kampanje na odabranu temu. I tijekom ove radionice sudionici su se aktivno uključivali, postavljali pitanja i davali komentare te svojim prijedlozima značajno usmjerili glavne sastavnice simulirane online kampanje u završnoj vježbi.
Interes za ovom temom i istaknuo se upravo zato što obje organizacije koje su dio Erasmus+ projekta, SDDH i DDS, u bliskoj budućnosti planiraju provesti online kampanju o vrlo bitnoj temi za osobe s MD. S obzirom da je sadržaj planirane kampanje od iznimnog značaja, ova radionica je dala stručna znanja i savjete koji će zasigurno unaprijediti i ojačati osmišljavanje i provedbu kampanje u okviru svake organizacije.